Методична робота

Анимашки Линии

 

"Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру".

Дошкільна освіта - цілісний процес, спрямований на: 
 -забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб; 
 -формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду. 

Завданнями дошкільної освіти є: 
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини; 
- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля; 
- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду; 
- виконання вимог дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; 
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

Дошкільний вік - базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.

В організації навчально-виховного процесу колектив ДНЗ керується:

Законом України «Про дошкільну освіту»,

Програмою виховання й навчання "ДИТИНА В ДОШКІЛЬНІ РОКИ".

Завданням методичної роботи:

·         Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя

·         Стимулювання творчого потенціалу та іноваційних пошуків

·         Підвищення педагогічної культури вихователів

·         Вдосконалення педагогічної майстерності

·         Розвиток спеціальних умінь та навичок

·         Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

Анимашки Линии

Базується на принципах методичної роботи:

·         Педагогічна співпраця з вихователем

·         Робота в режимі довіри, доброзичливості

·         Творча атмосфера, стимулювання творчої активності

·         Принцип допоміжно-регульованого контролю

·         Надання вихователеві права вибору

·         Системність методичних заходів

      Щоденна допомога

·         Випереджувальний характер методичної роботи

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

·         Курси підвищення кваліфікації

·         Науково-практичні семінари

·         розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах

·         узагальнення досвіду роботи педагогів

 

Методична робота з кадрами:

·         Підвищення рівня фахової майстерності педагогів

·         Курсова перепідготовка

·         Атестація педагогів

·         Наставництво

·         Педради

·         Семінари

·         Консультації

·         Колективні перегляди

·         Робота творчої групи

Линии разделители, анимированные линии Линии разделители, анимированные линии

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:

·         Круглий стіл, диспут, консультації

·         Інтерактивні лекції

·         Навчальні тренінги

·         Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп

·         Вивчення структури та оснащення матеріального середовища

·         Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять

 

Анимашки Линии