|
Методична робота
"Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру". Дошкільна освіта - цілісний процес, спрямований на: -забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб; -формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду. Завданнями дошкільної освіти є: Дошкільний вік - базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.
В організації навчально-виховного процесу колектив ДНЗ керується: Законом України «Про дошкільну освіту», Програмою виховання й навчання "ДИТИНА В ДОШКІЛЬНІ РОКИ". Завданням методичної роботи: · Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя · Стимулювання творчого потенціалу та іноваційних пошуків · Підвищення педагогічної культури вихователів · Вдосконалення педагогічної майстерності · Розвиток спеціальних умінь та навичок · Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності
Базується на принципах методичної роботи: · Педагогічна співпраця з вихователем · Робота в режимі довіри, доброзичливості · Творча атмосфера, стимулювання творчої активності · Принцип допоміжно-регульованого контролю · Надання вихователеві права вибору · Системність методичних заходів Щоденна допомога · Випереджувальний характер методичної роботи
Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи: · Курси підвищення кваліфікації · Науково-практичні семінари · розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах · узагальнення досвіду роботи педагогів
Методична робота з кадрами: · Підвищення рівня фахової майстерності педагогів · Курсова перепідготовка · Атестація педагогів · Наставництво · Педради · Семінари · Консультації · Колективні перегляди · Робота творчої групи
Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування: · Круглий стіл, диспут, консультації · Інтерактивні лекції · Навчальні тренінги · Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп · Вивчення структури та оснащення матеріального середовища · Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять
|